Groenrenovatie Saffraan-, Kaneel-, Kerrie- en Komijnveld

In de vorige ‘Kijk in mijn wijk’, november 2018, is een verzoek tot groenrenovatie al door de aanwonenden afgegeven. De gemeente heeft het in juni opgepakt en het werk staat in het jaarprogramma 2021. Vervolgens is door de gemeente een plan uitgewerkt en dat is voorgelegd aan de leden van deelwijk de Bunders voor eventuele aanvullingen enz. Daarna is het plan met toelichting voorgelegd aan de direct aanwonenden voor eventuele vragen, opmerkingen, aanvullingen enz. Alle input is door de gemeente beantwoord en in eerste instantie besproken met de Wijkraadleden van de deelwijk. Daarna zijn de antwoorden doorgestuurd naar de bewoners. Na goedkeuring van de begroting ligt er nu een uitgewerkt plan dat in het voorjaar van 2022 zal worden uitgevoerd.