Wat doet de wijkraad? Dat hoor je op onze open avond op 6 april!

Onder de noemer ‘Uitbundige Bunders’ gaat Wijkraad De Bunders tijdens een openbare avond op donderdag 6 april aanstaande antwoord geven op een aantal vragen. Wat is het verschil tussen de Wijkraad en de Wijkvereniging? Wat doet Wijkraad de Bunders zoal? Hoe dragen we bij aan het project ‘Bunders, een gezonde, groene wijk’? Wat is onze input bij de jongerenoverlast in winkelcentrum De Bunders? Wat leveren de ‘Kijk in mijn Wijk’-activiteiten op?

Iedereen is welkom in de Spil. Het wordt een interessante avond. Mis het niet!

Naast de presentatie van de wijkraad zijn er meer programmaonderdelen: Het doel en de voortgang van ‘Bunders, een gezonde en groene wijk’ wordt uitgebreid toegelicht. Daarnaast geven Wijkvereniging De Spil en een medewerker van Ons Welzijn inkijk in hun werkzaamheden.
Natuurlijk is er ruimte om vragen te stellen. De inwendige mens wordt niet vergeten.
Dit is dè gelegenheid om te horen en te zien wat er in Wijk De Bunders zoal leeft.

WAT: Openbare inloopavond Wijkraad de Bunders;
WANNEER: 6 april;