Kijk in mijn wijk De Velden

Op maandag 27 november aanstaande is in de Veghelse wijk De Bunders, Deelwijk De Velden, een Kijk in mijn wijk, georganiseerd door Wijkraad De Bunders en in samenwerking met buurtadviseur Lianda de Vos. Verzamelpunt is Lavasveld 92. Tijdstip 14 uur.

Wat is de bedoeling?
Samen met wijkraadleden en bewoners maakt de buurtadviseur een wandeling door de buurt, ‘Kijk in mijn wijk’. Hierbij worden meerdere instanties uitgenodigd: de verantwoordelijken van de gemeente voor verkeer en groen, een boa, onze wijkagent en vertegenwoordigers van Ons welzijn, Area en Stichting toegankelijk Meierijstand. Eén van de deskundigen kan ter plaatse aandachtspunten toelichten en vragen beantwoorden.
Tijdens de rondgang wordt gekeken naar de verbeterpunten in de openbare ruimte, bijvoorbeeld het onderhoud van het straatwerk, hoeveelheid zwerfafval, overhangend groen, verkeersveiligheid. Jongerenoverlast is ook een belangrijk punt.

Inbreng is welkom
Bewoners van De Velden zijn zeer welkom om mee te lopen! Ben u niet in de gelegenheid, maar hebt u wel aandachtspunten? Mail deze dan zo snel mogelijk naar: secretaris@wijkraaddebunders.nl.

Datum: Maandag 27 november aanstaande
Verzamelen: Lavasveld 92, 5467 KR Veghel
Aanvang: 14 uur

MijnGemeente app
Zijn er in jouw omgeving zaken die dringend aandacht behoeven? Wacht niet op een ‘Kijk in mijn wijk’. Een melding in jouw woon- en leefomgeving kun je gemakkelijk doorgeven via je smartphone. Maak hiervoor gebruik van de gratis MijnGemeente app. Samen kunnen we zorgen dat de openbare ruimte van gemeente Meierijstad schoon, heel en veilig blijft.